• page_banner

O le a le ato ato ato?

O le a le ato ato ato? O le aoga o le ato tagamea o le puipuia lea o lavalava, ofu talaloa ma ofu lavalava mai le maileia pe a fufulu i le masini fufulu, aloese mai le masaesae, ma puipuia foi lavalava mai le faaleagaina. Afai o lavalava o loʻo i ai ni sipi uʻamea poʻo ni faʻamau, e mafai e le ato tagamea ona aloese mai le faʻaleagaina o totonu o pa o le masini fufulu. I se tulaga lautele, o ofuvae o fafine, ofu mafanafana ma nisi mea e lalaga fulufulu mamoe e manaʻomia ona tuu i totonu o se tagamea.

Muamua, o le mesh ato ato e vaevaeina i lelei mesh ma magala mesh, ma o le mesh tele e eseese. Faʻaaogaina se ato lelei lavalava tagamea mo lavalava vaivai, ma se magale mesh ato mo mafiafia mea. A o galue le masini fufulu, o le vai tafe o le magala mesh e malosi, o lea e sili atu le mama nai lo le faʻaaogaina o ato lelei ato ato. Afai o lavalava e le palapala tele, e fautuaina e filifili se lelei mesh.

Lona lua, o le ato tagamea e mafai ona vaevaeina i le tasi-vaega, faʻalua-vaega ma le tolu-vaega, ma lavalava o mea eseese e tuʻu eseʻese. E mafai foi ona tuʻu eseʻese ia lavalava e faʻaititia ai le alualu i luma o le alava.

Lona tolu, e tele ituaiga o ato ato, ae e iai foʻi filifiliga eseʻese e tusa ma le tele o lavalava. O taga tagamea e foliga mai o ni fualaʻau e talafeagai mo lavalava ma ofu mafanafana, o ato tafatolu tafatolu e fufulu tagamea e talafeagai mo totini, o taga ta lavalava e faʻaaoga e fai ma ofu mafanafana, ma ato tagamea e fai ma sikuea e talafeagai mo ofutino.

O le lapoa lapoa o le ato tagamea e filifilia e tusa ma le tikeri o le sili atu o le ie o le tagamea ma le tele o mea faʻaaoga i luga. Mo lavalava ma alava ie manifinifi, e sili ai le filifilia o se ato tagamea ma se tamaʻi mesh, ma mo teuteuga lapoʻa, ma lavalava e tele atu le alava o le ie, filifili se ato tagamea ma se mesh lapoʻa, e sili atu ona fesoasoani i le puipuiga. o lavalava.

A fufulu se faʻaputuga o lavalava, o se tasi o lavalava manaʻomia le puipuia faʻapitoa, ina ia e le mafai ona filifilia se ato tagamea e telē tele. O se tamai ato tagamea e sili atu ona fesoasoani i le faʻamamaina ma le puipuia o lavalava. Afai e te manaʻo e puipui ni nai lavalava i le taimi e tasi, e tatau ona e filifilia se ato tagamea ma se lapoʻa tele, ma tuʻu se avanoa talafeagai pe a maeʻa ona tuʻuina lavalava, e lelei mo le fufuluina ma le faʻamamaina o lavalava.

cotton laundry backpack1
Drawstring Laundry Bag
Laundry Bag Backpack

Taimi meli: Me-20-2021